Moró va mostrar la seua devoció per Sant Antoni amb fogueres en tot el terme municipal

Ejemplo de shortcode con estilo
Els veïns de Sant Joan de Moró van participar la nit del passat dissabte (16 de gener) de manera multitudinària en la celebració en honor a Sant Antoni en la qual es van repartir més de 6.000 rotllos, elaborats pels forns i les fleques del municipi.

A més d’una gran foguera en la plaça Juan Renau del municipi, enfront de l’Església Parroquial, al mateix temps també es van encendre fogueres en Pla de Lluch, Mas de Flors i Mas d’Armelés. I dissabte que ve es repetirà en Mas d’Avall.

Al matí es va arreplegar la llenya, i ja a la nit va tenir lloc la tradicional «matxà» amb la processó dels animals perquè foren beneïts i el repartiment de rotllos, va venir i embotit entre tots els assistents.