Orpesa va acomiadar els festejos en honor a Sant Jaume amb una gran varietat d’actes en una última jornada en la qual no van faltar les cites taurines, com va ser el cas dels tancaments o l’exhibició de bous i vaquilles de vesprada de la ramaderia Fernando Mansilla.
Reina i dames van realitzar el ja tradicional passeig en comitiva des de l’Ajuntament del municipi i vestides, naturalment, amb el vestit camperol. Totes elles van estar acompanyades de l’alcalde, Rafael Albert, el regidor de Festes, Dimas Albert, i diversos membres de la corporació municipal que van acudir fins a la plaça de bous per a esprémer les últimes hores d’uns festejos d’allò més multitudinaris.
El balanç de la setmana de festes de Sant Jaume “és més que positiu”, segons va revelar el regidor encarregat de l’àrea. “Hem tingut una gran afluència de públic i tots els actes han transcorregut sense incidents greus. En definitiva, hem viscut uns festejos pacífics en els quals ha destacat el civisme tant de veïns com de turistes”, ha afegit Albert. I és que en el programa que la Regidoria de Festes ha preparat per a enguany ha destacat la varietat, “perquè el públic ha pogut participar en una infinitat d’actes oberts a tots els gustos i edats”, va recalcar l’edil de Festes.
El ball amenitzat per l’orquestra Huracà, que es va celebrar en la cèntrica plaça Major, així com el tret del castell de focs artificials van posar el fermall d’or a una intensa setmana en la qual els veïns d’Orpesa i estiuejants han mostrat les seues ganes de passar-ho bé.


